Bekijk onze partners

Hattrick heeft in de afgelopen jaren een uitgebreid netwerk opgebouwd. Met verschillende maatschappelijke organisaties zijn samenwerkingen ontstaan met als doel het het gezamenlijk creƫren van impact en daarmee mensen in de Drechtsteden in beweging te krijgen en te houden.
Hieronder lichten we aantal partners toe.

Gemeente Zwijndrecht

In opdracht van de gemeente Zwijndrecht geven wij inhoud aan de buurtsportcoachregeling. In dit kader zijn wij verantwoordelijk voor de programma's Toppie Zwijndrecht, Vivera Sport en Hooge Nesse sport.

John F. Kennedyschool

Voor de drie locaties van de John F. Kennedyscholen in Dordrecht organiseren wij al meer dan 5 jaar een uitgebreid sportprogramma onder- en naschooltijd.

Gemeente Dordrecht

In opdracht van de gemeente Dordrecht zijn wij verantwoordelijk voor de coƶrdinatie en uitvoering van het Toppie programma. Dit doen wij in samenwerking met servicebureau Onderwijs&Cultuur, duurzaamheidscentrum Weizigt en Speelotheek Pip & Zo verzorgen wij het naschoolsprogramma voor 1,5 tot 12 jaar. Daarnaast voeren wij in Dordrecht het Life Goals programma uit en zijn we betrokken bij de uitvoering van Groen doet Goed.