Laden Activiteiten

Let op: Wil je als ouder je kinderen inschrijven? Vul dan bovenstaand formulier in.

Wil je jezelf als docent inschrijven? Vul dan onderstaand formulier in.

Zomerschool Zwijndrecht

Een school in de zomer? Ja! Speciaal voor leerlingen van het basisonderwijs, voor veel leerlingen is zes weken zomervakantie best lang. Er blijkt dat bij veel kinderen de opgedane kennis en routine van school tijdens de vakantie deels wegzakt. Om dat te voorkomen kunnen kinderen dit jaar voor het eerst mee doen aan Zomerschool Zwijndrecht.

In een periode van twee weken gaan de kinderen op een andere manier aan de slag met de lesstof. Vaak in kleinere groepen, zodat er veel meer aandacht is voor het kind. In de ochtend wordt aan taal en rekenen gewerkt en in de middag vinden er afwisselende leuke en leerzame activiteiten plaats.

We starten dit jaar met drie zomerscholen in Zwijndrecht! In Kort Ambacht, Noord en Walburg.

Interesse? Meld je dan aan om mee te werken!

*Voor de zomerschool wordt een eigen bijdrage van €20,- gevraagd mocht deze bijdrage niet haalbaar zijn dan kunt u contact opnemen met Stichting Leergeld Drechtsteden of een mail sturen naar kirsten@hattricksport.nl .

Aanvullende informatie

De Zomerschool vindt plaats van maandag 10 augustus tot en met donderdag 20 augustus (met uitzondering van het weekend). De dagen starten om 08.45 uur en eindigen om 15.00 uur. De kinderen lunchen dagelijks gezamenlijk de lunch + fruit zit inbegrepen bij de Zomerschool. Ieder kind ontvangt bij aanvang een Zomerschool polo, deze polo dragen we gedurende de Zomerschool, aan het einde van de Zomerschool mag de polo worden gehouden.
De Zomerschool vindt plaats in de wijken Kort Ambacht, Noord en Walburg op de volgende locaties; De Dolfijn Hvm, KC Margriet en De Toermalijn.

Voor dat we je definitief inschrijven, komt er een toelatingsgesprekje met jou en je ouders. Hierna beoordelen wij of je voldoende gemotiveerd bent om aan Zomerschool Zwijndrecht deel te nemen.

Zomerschool Zwijndrecht kan alleen doorgang vinden als er voldoende personeel beschikbaar is om in week 4 en 5 van de zomervakantie de lessen te verzorgen. In week 6 worden er in Zwijndrecht diverse andere activiteiten voor de kinderen georganiseerd.

Download de Zomerschool Zwijndrecht Flyer voor meer info

Covid 19

Tijdens de zomerschool houden wij de richtlijnen van het RIVM in de gaten en volgen deze op. De keuzes die gemaakt worden in het basisonderwijs zijn leidend voor Zomerschool Zwijndrecht.
Zomerschool Zwijndrecht

Datum: maandag 10 t/m donderdag 20 augustus 20120

Tijd: Iedere dag van 08.45 tot 15.00 uur.