Sport in de wijk of buurt

Of u nu lid bent van een wijkplatform, buurtcomité, bewonerscommissie, winkeliersvereniging, speeltuinvereniging of beleidsambtenaar bent bij een gemeente, uw organisatie organiseert vast en zeker regelmatig activiteiten in uw wijk of buurt. Hattrick is in staat om de organisatie en invulling van dergelijk (sport)activiteiten voor haar rekening te nemen.

Om u een indruk te geven van de mogelijkheden is hieronder een korte opsomming te vinden. Bent u benieuwd naar wat Hattrick voor uw organisatie / instellingen kan betekenen? Neem dan contact op met Hattrick voor een vrijblijvend gesprek.

Sportieve wijk- en buurtactiviteiten

De sociale cohesie versterken binnen een buurt of wijk? Sport is een uitermate geschikt middel om mensen met elkaar in contact te laten komen. Geheel op basis van de wensen van de doelgroep is Hattrick in staat de perfecte sportactiviteit voor u te organiseren.

Sportevenementen

Op zoek naar een leuke invulling van uw sportdag, sporttoernooi, sportclinic of eenmalig sportfeest? Hattrick denkt met u mee en neemt de gehele organisatie voor haar rekening. De activiteiten kunnen sportgerelateerd of thematisch zijn.