Sport op School

Inmiddels hebben veel onderwijsinstellingen de weg al gevonden naar Hattrick voor ondersteuning, kwaliteitsverbetering en nieuwe initiatieven. Hieronder wordt een indruk gegeven van onze mogelijkheden. Bent u benieuwd naar wat Hattrick voor uw school kan betekenen? Neem dan contact op met Hattrick voor een vrijblijvend gesprek.

Sport tijdens schooltijd

Sporten tijdens schooltijd is een uitermate geschikte manier om alle kinderen aan het bewegen te krijgen en enthousiast te maken voor sport. Op basis van onze ervaringen in de afgelopen jaren heeft Hattrick enkele succesvolle schoolsport projecten ontwikkeld. Ook het verzorgen van de gebruikelijke sportmomenten kan Hattrick voor u uitvoeren. Een klein overzicht van de mogelijkheden:

• SportOtheek
  • Kaboutersport Groep 1 - 2
  • Reguliere Gymles
  • Sport in de Pauz
  • Sport- en Gezondheidsprojecten
  • Sport- en Spelbus

Sport na schooltijd

Naast het sporten tijdens schooltijd zijn er vele mogelijkheden om ook leerlingen na schooltijd met sport in aanraking te laten komen. Hattrick verzorgt periodieke sportactiviteiten maar ook eenmalige sportprojecten behoort tot de mogelijkheden. Hieronder vindt u een korte opsomming van voorbeeld projecten.

• Kaboutersport Groep 1 - 2
  • Invulling Bredeschool-programma of verlengde schooldag activiteiten