Kaboutersport Papendrecht - 13.30-14.30 uur

Iedere woensdag tussen 01-11-2017 en 20-12-2017 van 13:30 tot 14:30

Sport en school, Kaboutersport

Sportcentrum Papendrecht

Geef uw kind nu op voor kaboutersport in Papendrecht!

Wanneer: Woensdag 1-8-15-22-29 november, 6-13 en 20 december 2017

Tijd & Locatie: Van 13.30-14.30 uur bij Sportcentrum Papendrecht

Bij grote belangstelling zal er ook een 2e groep gestart worden van 14.30-15.30 uur.

LET OP! U kunt zich inschrijven voor beide tijden maar het is niet zeker dat uw kind daadwerkelijk in de aangegeven tijd wordt ingedeeld.

Mocht u een voorkeur hebben voor wat betreft de tijd stuur dan een mail naar patricia@hattricksport.nl. Geef als onderwerp aan 'Kaboutersport Papendrecht'. Geef in de mail duidelijk aan om welk(e) kind(eren) het gaat en welke tijd uw voorkeur heeft. We zullen proberen hier rekening mee te houden.

Wat is kaboutersport?
Kaboutersport is voor kinderen uit de groepen 1 & 2 van een basisonderwijs. Door middel van attractieve lessen, verzorgd door vakkundige docenten, kunnen de kinderen kennismaken met allerlei verschillende vormen van sport en bewegen. Dankzij een prettige samenwerking met de verschillende sportbonden en andere samenwerkingspartners worden er sportmaterialen beschikbaar gesteld die speciaal zijn aangepast aan de kinderen van deze leeftijd. Zo kunnen de deelnemers onder andere gaan kennismaken met: hockey met kleine sticks, atletiek met kleurrijke materialen en tennis met korte rackets. Wekelijks staan er nieuwe sporten centraal.

Waarom Kaboutersport?

Bewegen en sporten is goed voor iedereen en met name voor kinderen. Helaas zijn er voor kinderen in de jongste leeftijd niet veel mogelijkheden om te sporten bij een sportvereniging.?Ook is de keuze voor een sport lastig op deze jonge leeftijd. Deze wordt dan ook vaak gebaseerd op de voorkeur of beperkte beschikbaarheid in de tijd van ouders/verzorgers.